معرفی روشهای کسب درامد از اینترنت
کسب و کار اینترنتی
 
 
24 فروردين 1392برچسب:, :: 5:13 ::  نويسنده : محمد
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 2:16 ::  نويسنده : محمد

کارکرد سایتهای ptc , ptr , pts

در این سایتها شما به مطالب زیر برخورد میکنید خوب توجه کنید

Pay To Click :

یعنی پرداخت پول به ازای کلیک کردن در کل میشه انجوری برداشت کرد که تو این قسمت سایتها بنر ها و تصویرهایی وجود داره که شما با کلیک کردن روی این بنر و بعد بابد اون زمانی که که معمولا از 10 تا 60 ثانیه هست منتظر میشید و بعد پول به حساب تون توو سایت ریخته میشه .

Pay To Read :

پرداخت پول به ازای خواندن یک ایمیل که شما لازم نیست بخونید چون انگلیسی هست و بعد کلیک کردن روی لینک مورد نظر قیمت این قسمت از قسمت بالا بیشتر هست به شما پول بیشتری میدن این قسمت معمولا با نام inbox در سایتها وجود داره

Pay To Signup :

این بخش یک بخش مهم به شمار می یاد که پول زیادی بابتش به شما پرداخت میشه یا یک قسمت دیگه مثل Pay For Offer وجود داشته باشه البته بیشتر وقتها هم دوتاش با هم هست .

پرداخت پول به ازای عضویت و پرداخت پول به ازای انجام پیشنهاد ها . شما باید تو سایتهایی که ازتون درخواست شده عضو بشید و بعد باید یک سند مثل ایمیل خوش آمد گویی سایتی که توش عضو شدید رو باید براشون بفرستید و یا در قسمت مربوطش بزارید یا باید پیشنهادهایی که سایت از شما خواسته رو انجام بدید .



یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 2:16 ::  نويسنده : محمد

کاربر گرامی ، احتراما وب سایت بیدفا مزایدهات را به شیوه ی بین المللی Penny Auction اجرا می نماید!
به یاد داشته باشید که با هر بار کلیک کردن بر روی دکمه بید 1 امتیاز از مقدار بید موجود در حساب کاربری شما کسر می شود و همینطور به میزان مبلغ تعیین شده برای هر کالا ( معمولا 10 تومان = 100 ریال ) به مقدار اولیه قیمت آن افزوده می شود.
قیمت کالا ها از یک مبلغ پایه که مدیر سایت تعیین می کند ( معمولا 1000 تومان ) آغاز می شود و تا زمانی که تایمر معکوس فعال می باشد شما می توانید به آن کالا امتیاز دهید.
همانطور که در حراجیها و مزایده ها یا چوب زنی ها مرسوم می باشد بعد از پیشنهاد آخرین قیمت به بقیه شرکت کنندگان در مناقصه این اجازه داده می شود که یک زمان کمی برای دادن پیشنهاد داشته باشند (آخرین مبلغ 1 ، آخرین مبلغ 2 ، آخرین مبلغ 3 فروخته شد به..) .
در سایت بیدفا نیز این قانون رعایت می شود . بعد از آخرین پیشنهاد به زمان تایمر معکوس زمانی بین 8 تا 30 ثانیه اضافه می شود تا دیگران هم فرصت امتیاز دادن داشته باشند .
سعی کنید آخرین کسی باشید که بر روی دکمه بید کلیک می کند
زمانی که تایمر برابر 00:00:00 باشد و نام کاربری شما به عنوان آخرین امتیاز دهنده در زیر آن کالا نوشته شده باشد شما برنده آن کالا هستید .
و ما آن محصول را با قیمتی که شما در مزایده برنده شده اید و بدون هزینه دیگری برای شما ارسال می کنیم .

شما می توانید با شرکت در مرایدات صاحب کالاها یی تا حد 99٪ تخفیف شوید


برای ثبت نام در سایت روی بنر زیر کلیک کنید.

بیدفا



با سلام خدمت تمام دوستان عزیز و علاقمند به کسب درامد اینترنتی

کسانی که از طریق بنر ها و لینکهای موجود در این وبگاه عضو سایتهای معرفی شده شوند مورد پشتیبانی بنده قرار میگرند و میتوانند سوالات خود را درقسمت نظرات همین پست وارد و بنده در همین پست جوابگوی عزیزان خواهم بود بنده 1 سال است که در زمینه کسب درامد از اینترنت تجربه و تجارب خود را با کمال میل در اختیار شما دوستانم میگذارم.

جواب به سوالات عزیزان فقط در همین پست و در انتهای نظر داده شده توسط شما صورت میگیرد.

حتمانام کاربری را در سایتی که زیر مجموعه بنده هستید را وارد کنید.

به امید موفقیت شما

مدیریت وبگاه دومین شغل

 



یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 2:16 ::  نويسنده : محمد

کسب درامد معقول با خواندن sms

لطفا با هر شماره ای كه ثبت نام میكنید اون همیشه روشن بذارید تا

پیامك بیشتری برای شما ارسال شود.

 

پیامک های تبلیغاتی ارسالی بستگی به اطلاعات و علاقه مندی هایی

دارد که در هنگام ثبت نام وارد میکنید و میتوانید مطمئن باشید که

پیامکی که برایتان ارسال میشود به هیچ وجه بدون ارتباط به اطلاعاتی

که در اختیار ما قرار میدهید نخواهد بود.

تا دیر نشده  ثبت نام كنید.هم پیامك بخونید هم كسب در آمد كنید.

inPersia

 



یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 2:16 ::  نويسنده : محمد
معمولا با روی کار آمدن سایت های ptc (کلیکی) علف هرز این گونه سایت ها هم به وجود آمد وتعدادی سایت متقلب بدون اینکه پرداختی داشته باشندوپولی رابه اعضای خود بدهند به وجود آمدند که تعداد آنها کم هم نیست.



ویر تاپی در واقع یک بانک اینترنتی است که قصد دارد بزودی فعالیت خود را آغاز کند.اما نکته قابل توجه این است  که چون هنوز افتتاح نشده به اعضای جدید هنگام عضویت 25$ پرداخت میکنه.در واقع بلافاصله بعد از عضویت میتونید 100$ در حسابتون ببینید که هنگام افتتاح سایت قابل برداشت یا انتقال هست.دوستانی که بانک altergold  را میشناسند میدانند اون بانک هم زمان افتتاح همین کار را انجام داد و بابت عضویت پول پرداخت میکرد.

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 2:16 ::  نويسنده : محمد

آموزش ثبت نام در سایت Myfreeshares:

یكی از بهترین سایت های درآمدزا را معرفی كنم که می توانید در این سایت درآمدی تا ابد داشته باشید. واقعا سایت خوبیه و درآمد اون بر اساس بازار بورس هستشما با عضویت در سایت زیر دارای یك سهم شراكت می شوید و در هر سودی كه سایت به دست می آورد، شریك می شوید .مینیموم پی اوت فقط ۱۰ دلار و پرداخت در عرض ۲۴ ساعت.

لینک ثبت نام



یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 2:16 ::  نويسنده : محمد

شما با بکارگیری آموزشهای این وبلاگ به سادگی می توانید از اینترنت درآمد داشته باشید و پولدار شوید.

*شما از روز اول می توانید درآمد کسب کنید و احتیاج به پرداخت هیچ پولی هم ندارید. کار روزانه شما فقط کلیک کردن است.

*وسایل مورد نیاز برای این کار عبارت است از کار کردن با ویندوز + وصل شدن به اینترنت

سه طرف در این کار نقش دارد

* یک شرکت تجاری که می خواهد کالایش را بفروشد

*یک شرکت تبلیغاتی بین المللی که قرار است محصولات جدید این شرکت را معرفی کند یا برای سایت آن بازدید کننده بفرستد

*و اما شما با شرکتهای تبلیغاتی طرف هستید و بر اساس دستور العمل شرکت تبلیغاتی هر روز ایمیل های دریافتی از این شرکت را باز می کنید و در ازاء همین حقوق میگیرید. 

نحوه کار

شرکتهای تبلیغاتی رقابت شدیدی در بین همه بیزنسها برای جذب مشتری دارند. و از هر روشی برای بالابردن تعداد بازدید کننده استفاده می کنند. در گذشته کسی نمی توانست دقیقا مشخص کند چه کسانی چقدر به تبلیغات توجه کرده اند و فقط تعداد مشتریان، تاثیر تبلیغ را نشان میداد. اما در عصر کنونی تبلیغات قابل پی گیری است و دقیقا می توان بر اساس تعداد کلیک، بیننده هر تبلیغ را تخمین زد. و خلاصه پس از پرکردن فرم ثبت نام که آموزش آن بطور کامل داده شده است کار شما فقط باز کردن ایمیل هایی است که برایتان ارسال می شود یا فعالیت در بخشهایی که در خود سایت قرار دارد. هر چقدر بیشتر کار کنید بیشتر حقوق می گیرید و هر وقت دوست داشتید می توانید کار را تعطیل کنید.

میزان در آمد

از درآمد این کار نمی توان آمار دقیقی بدست آورد. برای کسانی که بیش از یک سال سابقه در این کار دارند و به اندازه کافی زیر مجموعه دارند در حال حاضر به راحتی در ماه بیش از یک تا سه میلیون تومان به حسابشان واریز میشود. جالب آنکه این افراد در حال حاضر کمتر از روزی یک ساعت برای اینکار وقت می گذارند و درآمد اصلیشان از طریق زیر مجموعه است. اما حتما لازم نیست که زیر مجموعه داشته باشید چون بدون آنکه بخواهید کارمند جدیدی را به سایتهای تبلیغاتی معرفی کنید باز از کلیک اول پول دریافت خواهید کرد و اگر تنها فقط 2 ساعت در روز برای این کار وقت بگذارید و هیچ زیر مجموعه ای هم نداشته باشید ماه اول 150 هزار تومان درآمد خواهید داشت.



یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 2:16 ::  نويسنده : محمد
پرفکت مانی چیست؟ - آموزش کامل نحوه افتتاح حساب - توضیح قسمت های مختلف حساب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد از اینترنت و آدرس itdaramad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 32850
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1