معرفی روشهای کسب درامد از اینترنت
کسب و کار اینترنتی
 
 
درباره سایت:
وبسایت inPersia یک سیستم تبلیغاتی نوین است که در تاریخ 13 تیر ماه 1390 راه اندازی شد. هدف آن استفاده از پیامک که امروزه کاربرد زیادی نزد مردم دارد، جهت ایجاد یک گستره تبلیغاتی میباشد.
تفاوت عمده inPersia با سیستم ها و شرکت های دیگر نظیر اپراتورهای تلفن همراه این است که این سیستم پس از کسب اجازه از سوی کاربران برای آنها پیامک های تبلیغاتی ارسال میکند، و پیامک های ارسالی مرتبط با علایق، سن، شغل و ... کاربر است. همچنین این سایت سهم قابل قبولی از مبالغ دریافتی جهت تبلیغات را به حساب کاربران واریز میکند!

کلیه جوایز (قرعه کشی) و مبالغ پرداختی توسط شرکت اینسا (به شماره ثبت 383296) تضمین گردیده است.
به ازای دریافت پیامك كسب درآمد كنیــد!!!



 تصویری از صفحه اول
 وضعیت
 


http://ads.inpersia.com/users/ref/9347

برای عضویت بر روی بنر یا لینک فوق کلیک کنید
برای دیدن اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب بروید

در ادامه مطلب ...


چگونگی کسب درآمد از سایت
بازاریابی و معرفی دوستان
قرعه کشی و جوایز
سوالات متداول


نوشته خود سایت:
سایت تبلیغات کلیکی باکسها از امروز یعنی 23 مرداد سال 1390 فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است و امید است در این مسیر از دیگر همکاران خود پیشی گرفته و محیطی کاربرپسند و آرام اقتصادی را برای کاربران خود به ارمغان آورد.

در این وبسایت کاربران می توانند هم به عنوان تبلیغ دهنده و هم به عنوان تبلیغ گیرنده فعالیت نمایند و به افزایش ترافیک و فروش بیشتر محصولات خود از طریق این پایگاه با قیمت بسیار مناسب کمک نمایند. همچنین با روش های درآمدزایی نوین در این سامانه کاربران می توانند به درآمد مناسب متناسب با وقتی که در پایگاه صرف می کنند برسند.

این پایگاه به ثبت ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران رسیده است

به عنوان پاداش و جایزه به 1000 نفر اولی که در سایت ثبت نام نمایند به صورت مادام العمر عضویت پیشرفته سایت اهدا می شود. باشد که حسن نیت سایت به چشم آید و هدیه ناقابلی باشد برای کاربرانی که به ما اعتماد می کنند. امیدوارم این هدیه و پاداش کلیدی برای تخفیفات و پاداش های بعدی در سایت باکسها باشد.

امیدواریم این پایگاه گوش به گوش و سایت به سایت معرفی گردد و همه بهترین ها را در کنار خود داشته باشیم. رضایت و اعتماد شما سرمایه ماست.



 سلام دوستان و همراهات عزیز توصیه می کنیم همراه با فعالیت در این وبلاگ در این وبسایت تخصصی هم عضو شوید و فعالیت نمایید ! امکانات جالبی داره !

*. معرفی و مانیتورینگ کلیه سایت های کسب درآمد از اینترنت در ایران

*. معرفی و مانیتورینگ بهترین سایت های پورسانتی

*. معرفی و مانیتورینگ بهترین سایت های کلیکی   مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران

*. معرفی و مانیتورینگ بهترین سایت های افزایش رتبه و آلکسا

*. معرفی و مانیتورینگ بهترین سایت های پیش بینی و برد

*. معرفی و مانیتورینگ بهترین سایت های تبلیغی مخصوص وبمسترها

*. روش های مطمئن افزایش بازدید و رتبه آلکسا

*. مقاله و کتاب های رایگان کسب درآمد از اینترنت

*. اصول و فنون بازاریابی و موفقیت در آن

*. امکان پرسش و پاسخ راجع به راههای کسب درآمد از اینترنت در پست مخصوص

*. امکان نمایش آخرین نظرات کاربران راجع به سایت ها و مطالب

*. امکان امتیاز دهی به بهترین سایت های کسب درآمد

*. امکان امتیاز دهی به نظرات کاربران جهت اعتبار سنجی سایت ها از دید کاربران

*. قابلیت رتبه بندی سایت های کسب درآمد بر اساس بیشترین بازدید کاربران

*. قابلیت تبادل لینک با تمامیه سایت ها به صورت اتوماتیک

*. نمایش مطلب های مرتبط با مطلب مورد پسند شما و کلی امکانات دیگر .... رایگان ثبت نام کنید .

بیایید با جمعی دوستانه کلیه سایت های کسب درآمد اینترنتی را کنترل و تست کنیم ! به جمع موفق ها بپیوندید !

مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران



شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 0:29 ::  نويسنده : محمد

دوستان عزیز سری دوم سایت های کسب درآمد از اینترنت با پشتیبانی کامل از زبان فارسی و ثبت شده در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت کسب و کار اینترنتی خدمتتون ارائه میشه . جهت دسترسی به سری اول از این سایت های ***اینجا*** کلیک بفرمایید !

دوستان بعد از ثبت نام از دو قسمت آگهی های کلیکی و درخواست عضویت می تونین کسب درآمد داشته باشین.

 


ثبت نام در سایت کلیکی پولباکس

ثبت نام در سایت کلیکی پولباکس 

تعداد برداشت : -  تاریخ آخرین برداشت : - میزان برداشتی : -


ثبت نام در سایت کلیکی پی باکس

 ثبت نام در سایت کلیکی پی باکس

تعداد برداشت : - تاریخ آخرین برداشت : - میزان برداشتی : -


ثبت نام در سایت پاتوق باکس

 ثبت نام در سایت کیلیکی پاتوق باکس

تعداد برداشت : - تاریخ آخرین برداشت : - میزان برداشتی : -


ثبت نام در سایت راد باکس

ثبت نام در سایت کلیکی راد باکس

تعداد برداشت : - تاریخ آخرین برداشت : - میزان برداشتی : -

 


کسب درآمد از اینترنت با سایت های مطمئن - سایت های معتبر کسب درآمد - چگونه از اینترنت به پول حلال برسیم ؟ کسب و کار اینترنتی - سایت های مطمئن پرداخت به ازای کلیک -



شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 0:29 ::  نويسنده : محمد

تعداد برداشت : ۱   تاریخ آخرین برداشت : ۱۲/۹/۱۳۹۰   میزان برداشتی : ۳۰۰۰ تومان       

farazbux

در سایت تبلیغاتی درآمدزایی farazbux شما میتوانید تنها با کلیک کردن بر روی آگهی های تبلیغ دهندگان و حامیان مالی ما درآمد کسب نمایید.

بر خلاف بسیاری از سایتهای کلیکی دیگر هدف ما نوآوری و برآورده ساختن نیازهای کاربران است زیرا آنها تبلیغ کنندگان سایت ما هستند.

هر کاربر هر زمان که بخواهد میتواند یک تبلیغ دهنده باشد و از حسابش به هر میزان تبلیغات نماید، با تلاش فراوان پنل تبلیغ دهندگان و کاربران بیننده تلفیق شده و شما به راحتی میتوانید از سرویس های آگهی دهندگان بهره ببرید.

با ارسال نظراتتان ما را در این مسیر یاری نمایید.

شما به عنوان عضوی از سایت چه به دست خواهید آورد:

  • درآمدی تا 15 تومان برای هر کلیک.
  • درآمدی تا 10 تومان برای هر کلیک زیرمجموعه های شما.
  • دسترسی سریع و راحت به اطلاعات و آمار کلیک ها، درآمدها و ... خودتان و زیرمجموعه هایتان.

ثبت نام در سایت فراز باکس (Faraz Bux)



۱-اولین رسید دریافتی از سایت فراز باکس به تاریخ 12/9/1390

رسید دریافتی از سایت فراز باکس - farazbux.ir - برای وضوح بیشتر بر روی عکس کلیک نمایید

 

بهترین سایت های کسب درآمد از اینترنت - سایت های مطمئن کسب درآمد - کسب درآمد - درآمد اینترنتی کلیکی _ راحت ترین راههای درآمد زایی اینترنتی



 "این سایت به جمع سایت های از رده خارج پیوست "

بیدفا 

  با سلامی دوباره خدمت همه جویندگان راههای کسب درآمد از اینترنت امروز می خواهیم با معرفی سایتی متفاوت از سایر سایت های کسب درآمد در خدمتتون باشیم  ، از این جهت متفاوت که به طور مستقیم  از این سایت وجه نقد دریافت نمی کنین ولی اگر کمی حوصله و پشتکار به خرج بدین درصد سودش نسبتا بالاست شما در این سایت به صورت آن لاین و کاملا قانونی بر سر به دست آوردن یک کالا با دیگر رقبا چانه زنی خواهید کرد چگونه ؟ آهان ! از طریق فشردن یک کلیک به نام بید ، حالا این بید چی هست ؟ بید یا همون Bid  در لغت یعنی مزایده یا پیشنهاد که در این سایت به محض ثبت نام 5 بید مجانی معادل تقریبی 4000 تومان دریافت خواهید کرد و می توانید با معرفی این سایت جالب به بید های خود اضافه کنید و در مزایده های بیشتری شرکت کنید در ضمن امکان شارژ حساب خود را از طریق تمامیه کارت های عضو شتاب رو خواهید داشت کار با سایت بسیار ساده و جالبه ، برای تفریح هم که باشه ضرر نداره ، جایزه ها یا همون کالاهای به مزایده گذاشته شده هم فوق العاده است  به هر حال ثبت نام اولیه اش کاملا مجانیه.

راستی در صورت معرفی دوستانتون به این سایت از طریق لینکی که سایت در اختیارتون می ذاره معادل 10% از هر شارژ اون هم به شارژ شما اضافه میشه !

برای ثبت نام می تونین بر روی لینک زیرین یا بنر مربوط به این سایت کلیک کنین . اگر سوالی بود در خدمتم. موفق باشین !

 : دوستان برای وریفای شدن حسابتون به موبایلتون یک کد ارسال می شه پس دقت کنین تا شماره صحیح رو بدین وگرنه حسابتون فعال نمیشه .

 

ثبت نام در سایت بیدفا-bidfa

سایت حراجی ایرانی - نحوه کار با سایت های حراجی - سایت مزایده ایرانی- نحوه کار با بید فا - همه چیز راجع به بید فا - bidfa.ir - bidfa.com - چگونه در بیدفا برنده باشیم ؟ شرکت در مزایده قانونی - برنه شدن در مزایده - گوشی کاملا مجانی - لب تاب مجانی - جایزه مجانی اینترنتی -



شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 0:29 ::  نويسنده : محمد

تعداد برداشت : ۲ تاریخ آخرین برداشت : ۷/۱۰/۱۳۹۰ میزان برداشتی : ۷۰۰۰ تومان

BuxHa

با سلام خدمت همه دوستان خوبم در دنیای بزرگ نت ، بسیار خوشحال و خرسندم از اینکه باز با معرفی یک سایت کسب درآمد اینترنتی و البته ایرانی در خدمتتون هستم ، با توجه به معرفی سایتهای ایرانی مانند Ebux.ir  و Buxfa.com در پست های قبلی و عملکرد خوب این دو سایت خالی از لطف ندیدیم که این سایت جدید پرداخت به ازای کلیک هم خدمتتون معرفی کنیم امیدواریم این سایت هم به وعده های خود عمل کنه تا دیگه برای کسب درآمد اینترنتی محتاج سایت های مشابه خارجی نباشیم .

این سایت مشابه سایت ای-باکس هست که قبلا حضورتون معرفی شده  و به تمام بانک های عضو شتاب پرداخت داره ، با توجه به فارسی بودن سایت فکر نمی کنم نیازی به توضیحات بیشتری باشه بعد از ثبت نام و فعال کردن حسابتون از قسمت مشاهده تبلیغات می تونین کسب درآمد کنین . باز اگر سوالی بود در خدمتم . برای ثبت نام می تونین از لینک زیرین استفاده نمایید یا بر روی بنر مربوط به این سایت کلیک کنید . موفق باشین!

ثبت نام در سایت Buxha

 

۱- اولین رسید دریافتی از سایت باکسها به تاریخ ۳-۷-۹۰

اولین فیش دریافتی از سایت باکسها - برای وضوح بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

۲- دولین رسید دریافتی از سایت باکسها به تاریخ ۷-۱۰-۹۰

فیش دریافتی از سایت باکسها - برای وضوح بیشتر کلیک کنید 



شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 0:29 ::  نويسنده : محمد

کتابی که خدمتتون ارائه میشه کتابی است مفید در رابطه با روش های کسب درآمد از اینترنت که از کتاب های مفید و بروز در این زمینه است این کتاب با قیمت های بالا و متفاوتی در سطح اینترنت به فروش میرسه که در این قسمت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما بازدید کننده تخصصی این وبلاگ قرار میگیره امید وارم مطالعه کنید و مفید واقع بشه !

 دانلود رایگان کتاب کسب درآمد اینترنتی در 7 روز

 

نام کتاب: کسب درآمد از اینترنت در 7 روز

 نویسنده: مونا افشار

 تعداد صفحات: 106

 فرمت کتاب: PDF

 زبان کتاب: فارسی

رمز :commerce-e-commerce.blogfa.com (تمامی حروف کوچک هستند)

 

دانلود رایگان کتاب کسب درآمد از اینترنت



ثبت نام در سایت افزایش بازدید و رتبه الکسا

با توجه به رابطه مستقیم و انکار ناپذیر افزایس بازدید سایت یا وبلاگ با افزایش درآمد از اینترنت امروز می خواهیم راهی رو معرفی کنیم که در افزایش رتبه الکسای جهانی و افزایش بازدید واقعی وبلاگ یا سایت شما کاملا موثره ، قابل ذکره که این روش توسط خودم طی چند ماه تست شده و جواب مثبت و قابل توجهی از نظر ورودی گوگل گرفتم امیدوارم که این مطلب مورد علاقه شما دوستان واقع بشه ،با توجه به راحت  بودن این روش و اینکه وقت زیادی رو نمیگیره توصیه می کنیم حتما از این روش استفاده کنید (مخصوصا دوستان تازه کاری که لطف می کنن زیر مجموعه ما میشن و اقدام به ایجاد وبلاگ می کنن و نیاز دارن که بازدید وبلاگشون سریع بالا بره ) با توجه به این توضیحات می خواهیم سایتی رو خدمتتون معرفی کنیم که با فعالیت در این سایت به بازدید کنندگان واقعی ،آمار ورودی از طرف گوگل  و رتبه جهانی (آلکسا) سایتتون اضافه میشه .

برای این منظور لطف می کنین از لینک زیرین یا کلیک بر روی بنر به سایت مورد نظر میرین بعد از ثبت نام سایت خود رو از قسمت مربوط اضافه می کنین برای تخصیص اعتبار به سایت خود از قسمت بازدید اتوماتیک بازدید 4 پنجره ایی رو انتخاب و بسته به دیدن سایت های دیگران به شما امتیاز داده میشه که این امتیاز های همان تعداد بازدید از سایت یا وبلاگ شماست که می تونین اون رو به سایت یا وبلاگ خود از قسمت مربوطه اختصاص بدین . موفق باشین ! اگر سوالی بود در خدمتم !

 

ثبت نام در سایت فور رنک  - 4Rank

 

افزایش آمار وبلاگ یا سایت - راههای افزایش بازدید وبلاگ - چگونه ترافیک سایت یا وبلاگ خود را بالا ببریم - روش های افزایش واقعی رتبه آلکسا - افزایش رتبه واقعی شایت - بینندگان وبلاگ را بالا ببریم ؟



شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 0:29 ::  نويسنده : محمد

دوستان از این چهار سایت هم می تونین به کسب درآمد اینترنتی بپردازین این سایت ها مشابه سایت های ایبکس،فراز باکس و باکسها هستند که قبلا حضورتون معرفی شدند ، با توجه به عملکرد خوب سایت های فارسی در چند ماهه اخیر چهار سایت دیگر نیز برای کسب و کار اینترنتی خدمتتون معرفی می شه امیدواریم از این سایت ها هم بهره لازم رو ببرین . با توجه به توضیحات قبلی راجع به چگونگی کار با این سایتها و با توجه به اینکه همگی این سایت ها از اسکریپت یکسانی استفاده می کنن ، تکرار مکرارت رو کنار می گذاریم و فقط لینک های ثبت نام رو خدمتتون ارائه می دیم باز اگه سوالی بود در خدمتم . برای ثبت نام بر روی بنر های مربوط به هر سایت کلیک فرمایید تا به سایت مربوطه ارجاع داده شوید بعد از ثبت نام از قسمت مشاهده آگهی ها میتوانید به کسب درآمد بپردازید . موفق باشید .



ثبت نام در سایت بیست باکس

تعداد برداشت : ۱ تاریخ آخرین برداشت : ۱۰/۱۰/۱۳۹۰ میزان برداشتی : ۲۰۰۰ تومان



 ثبت نام در سایت پارسیان باکس

تعداد برداشت : - تاریخ آخرین برداشت :    -    میزان برداشتی : -



 ثبت نام در سایت تک باکس

تعداد برداشت : ۱ تاریخ آخرین برداشت : ۱۰/۱۰/۱۳۹۰ میزان برداشتی : ۲۰۰۰ تومان



 ثبت نام در سایت نیو باکس (عضویت  ویژه برای 1000 عضو نخست )

ثبت نام در سایت کلیکی newbux 

تعداد برداشت : ۱ تاریخ آخرین برداشت : ۱۱/۱۰/۱۳۹۰  میزان برداشتی : ۲۰۰۰ تومان




بهترین سایت های کلیکی - کسب درآمد از طریق کلیک کردن - کسب و کار اینترنتی - سایت های کلیکی - به چه سایتی اطمینان کنیم - سایت فارسی با پرداخت مطمئن - سایت های ایرانی کسب درآمد از اینترنت - کسب درآمد



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد از اینترنت و آدرس itdaramad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 32854
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1