معرفی روشهای کسب درامد از اینترنت
کسب و کار اینترنتی
 
 

ثبت نام در سایت همکاری در فروش ملی مارکت

دوستان امروز قصد معرفی سایت پورسانتی جدیدی را داریم که با توجه به مزیت هایی که داره یکی از بهترین گزینه ها برای همکاری در فروش محسوب میشه برخی از مزایای این سایت نسبت به سایرین از زبان خود سایت :

چرا ملی مارکت ؟؟؟

تسویه حساب منظم و سریع (تسویه حساب فوری و لحظه ای در صورت درخواست کاربر)
ارائه منصفانه ترین نرخ سود (
تا سقف 45 درصد)
حداقل پرداخت بسیار پایین (
هزار تومان)
تعدد محصولات متناسب با نیاز کاربران اینترنت (بازار هدف گسترده)
سیستم نرم افزاری قدرتمند و شفاف در نحوه عملکرد
بنرهای متعدد با طراحی بسیار زیبا وشیک
متد ها و روش های گوناگون تبلیغاتی (
بیش از 7 روش)
پنل مدیریت قدرتمند برای بررسی سفارشات و درآمد های کسب شده
امکان معرفی اعضای جدید و بهره مندی از سود بیشتر

برای توضیخات بیشتر راجع به کسب درآمد اینترنتی از طریق سایت های همکاری در فروش ونحوه کار با این سایت ها اینجا کلیک کنین .

برای دیدن یک نمونه فروشگاه وبلاگی اینجا کلیلک کنین .

برای دیدن سایر سایت های معتبر همکاری در فروش می تونین اینجا کلیلک کنین .

برای ثبت نام در سایت ملی مارکت بر روی لینک زیرین کلیک نمایید :

 

ثبت نام در سایت ملی مارکت و کسب درآمد

 

 

سایت پورسانتی جدید - سایت همکاری در فروش مطمئن - بهترین سایت برای همکاری - سایت های مطمئن کسب درآمد - کسب درآمد اینترنتی مطمئن - به کدام سایت اعتماد کنیم ؟ با چه سایتی کار کنیم ؟ نحوه ساخت فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد ماهیانه - چگونه می توان واقعا از اینترنت به پول رسید ؟ کار اینترنتی - کسب و کار اینترنتی -



شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 0:29 ::  نويسنده : محمد

کسب درآمد از طریق اس ام اس - SMS

دوستان امروز با معرفی سایت بسیار جالب که ایده ای نو رو مطرح کرده در خدمتتون هستیم از این جهت جالب که در این سایت فقط یک بار ثبت نام کرده و خود بخود کسب درآمد می کنید  چگونه ؟ آهان این سایت به این صورت عمل می کنه که شما با ثبت نام از طریق شماره تلفن همراهه خود (ایرانسل ،همراه اول و ... ) به سایت اجازه می دین که برای شما روزانه SMS  (پیامک)  های تبلیغاتی بفرسته که می تونین نوع تبلیغات رو هم با توجه به نیازتون انتخاب کنین یعنی هم از اخبار و تبلیغات بروز از طریق پیامک آگاه می شین و هم بابتش پول دریافت می کنین به نظر بنده که راه حل جدید و جالبیه نظر شما چیه ؟

راستی بعد از ثبت نام خودتون به ازای معرفی دوستانتون به این سیستم می تونین از 46 % درآمد اضافه به ازای هر نفر هم بهره ببرین ، و در قسمت کاربران برتر سایت مطرح بشین پس فرصت رو از دست ندین !

: دوستان برای ثبت نام از وارد کردن شماره همراه دیگران به شدت پرهیز کنید ، چون هم اخلاقا درست نیست و هم برای ثبت نام به شماره همراهی که وارد کردین یک کد فرستاده میشه که برای تکمیل ثبت نام الزامیه و بدون اون ثبت نام شما ناقص می مونه ! فکر کنم توضیحات کامل و مختصر بود باز اگر سوالی بود در خدمتم ! موفق و پایدار باشین!

برای ثبت نام بر روی لینک زیرین کلیک نمایید !

 

ثبت نام در سایت تبلیغاتی Inpersia

 

کسب درآمد از طریق موبایل ، کسب درآمد با گوشی، درآمد اینترنتی با دریافت اس ام اس ، تبلیغات اس ام اسی ، کسب درآمد با ایرانسل ، کسب درامد با همراه اول ، کسب درآمد با تلفن همراه ، چگونه با اس ام اس به پول برسیم ؟ پولدار شدن راحت ، پیامک پولی،



جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:56 ::  نويسنده : محمد

پس از واگذاري سايت باكسها، به مديريت جديد و ابراز تمايل مديران سايت فراز باكس به انتقال سايت به شخص ثالث، سايت سي باكس امشب واگذار شد!

 

پاقدم مدير جديد هم كه عالي بود!!! با ورود مدير جديد، تعداد آگهي هاي استاندارد از 3 به 1 كاهش پيدا كرد. اين شاهكار به همين جا ختم نشد! مبلغ اين تك كليك استاندارد هم از 10 تومان به 7 تومان تقليل يافت!!!

در حاليكه چند سايت در حال واگذاري هستند، 4 سايت تبليغات كليكي هم به جمع سايتها اضافه شده است:

1- نت باكس:

آن طور كه از شواهد پيداست، بايد سايت دوم پول باكس باشد! آرام آرام پيش مي رود! عجله اي هم ندارد! روزانه 2 تا 3 تبليغ استاندارد 10 توماني!
نت باکس

پرقدرت و قوي! هر روز 4 تبليغ 10 توماني+ 1 تا 8 تبليغ 2 توماني!

نیوباکس

3- پاتوق باكس:

روزهاي اول خوب بود! 4 تبليغ 10 توماني! اما هنوز 7 روز از عمرش نگذشته است كه آرام آرام تبليغات استانداردش به ته كشيد!!! امروز تبليغات استاندارد نداشت!!!

پاتوق باکس

4- تهران باكس:

شما را به خدا يك نفر بگويد كه اين سايت چرا افتتاح شده؟!!! 6 روز از افتتاح اين سايت مي گذرد،‌ كه هنوز يك تبليغ تيني 2توماني نگذاشته است!!

تهران باکس

و اما وضعيت سايتهاي ديگر، قمر در عقرب است!

وضع چند سايت به هم ريخته است!

ادي باكس و پول باكس به كمبود تبليغات روبرو شده اند! به گونه اي كه ادي باكس، اكنون روزانه به طور اتفاقي، شايد يك تبليغ تيني و يا ميني بگذارد! پول باكس به جايي رسيده كه حتي مدير سايت هم كمتر به سايت سر مي زند!

سايت يك باكس هم همچون روزهاي اول،‌ گيج و سردرگم است! مدير سايت از روز اول هم كارهاي عجيب مي كرد! يك روز سايت فروش كارت شارژ از درگاه پرداخت زرين پال را راه اندازي نمود! روز دوم سايت مزايده و روز سوم سايت عجيب شانسي آنلاين را افتتاح كرد! بعد هم در هر سه تا را تخته كرد و نرم افزار محاسبه سود سايتهاي كليكي را طراحي كرده و با مبلغ 1000تومان به فروش گذاشته است!

البته در اين ميان، اي باكس، تك باكس، پارسيان باكس و 20 باكس، همچنان پرقدرت به كار خود ادامه مي دهند و درآمدزايي آنها براي كاربران همچنان رو به افزايش است! برنامه ريزي دقيق و درست، انتخاب و جذب اسپانسرهاي قوي، باعث رشد اين سايتها شده است!

 



جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:56 ::  نويسنده : محمد
با عرض پوزش از تأخير به وجود آمده در بروزرساني اين وبلاگ:

سايت باكسها، مديريت رو به شخصي ديگر واگذار كرد!

سايت فرازباكس و سي باكس هم اقدام به فروش سايت تبليغات كليكي خود كردند.

اگر خريدار هستيد، به آدرس اين سايتها در قسمت پيوندها مراجعه كنيد.



جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:56 ::  نويسنده : محمد

دوست عزيزي، بنام علي آقا سؤال پرسيده اند:

«سلام من کارگر هستم الآن هم به خاطر سرما قادر به کار نیستم بنابراین میخوام از اینترنت درآمد کسب کنم. یک سوال دارم در سایتهای کلیکی فقط به دیدن تبلیغات و کلیک هر تبلیغ پول میدهند حتی اگه خریدی انجام نشه؟پس چه فایده ای برای تبلیغ دهنده داره؟اگه میشه توضیح بده

من چند ماهه پیش در یکی از سایتها ثبت نام کردم که به خاطر بلد نبودن راه اون ولش کردم .تو پروفایلت گفتی که به خاطر نداشتن سرمایه فقط پول( ای دی اس ال)
رو در میاوری من هم شبیه تو هستم فقط بگو چقدر سرمایه میخواد .من بلاگفا دنبال وبلاگهای دیگه هم میگردم تا بیشتر از پیدا کردن پول از اینترنت اطلاع کسب کنم
من هم از کلاهبرداری ودادن اطلاعات بانکی میترسم لطفا راهنمایی کن.»

دوست عزيز
كسب درآمد از اين سايتها، به هر نحوه اي حساب كنيد، نيازمند سرمايه گذاري است. منتها از دو طريق، يكي اينكه از عابر بانك خودتان بيرون بكشيد، يا اينكه از طريق هزينه زمان به نتيجه برسيد. يعني اينكه از خود سايت درآمد كسب كنيد و براي همان سايت سرمايه گذاري كنيد و درآمدتان را افزايش دهيد.
در روش كار كه توضيح داديم، مراحل پله به پله بدون سرمايه گذاري از حساب پس اندازتان اين كار انجام شده، به اين قسمت سر بزنيد و مطالب را مطالعه كنيد. خيلي به كارتان خواهد آمد.
اما در مورد سايتها كه فرموديد چه نفعي برايشان دارد:
اولاً غالب سايتها براي بالا بردن رنكينگ گوگل خود دست به چنين كاري خواهند زد. چرا كه اين بازديدها كه بصورت واقعي صورت مي گيرد، باعث افزايش درآمد در دراز مدت خواهد شد. چرا كه رنكينگ گوگل باعث رفت و آمد بيشتر در سايت و جذب تبليغات خواهد شد.
فروشگاه ها هم از اين قاعده مستثني نيستند، و خريداران را به سايت خود خواهند كشاند. ضمن اينكه اينگونه سايتها روي يك نفر حساب نخواهند كرد. به ازاي هر نفر حداكثر 20تومان هزينه مي كنند. حساب كنيد كه 200كليك مي شود 4000تومان. اگر متوجه شده باشيد، سايتهاي همكاري در فروش، به ازاي هر خريد مشتري، چيزي در حدود45% پورسانت اعلام كردند، بايد توجه داشت كه مطمئناً كمتر از 60% سود نخواهند داشت كه 45% آن را به شما بعنوان پورسانت مي دهد. حالا حساب كنيد كه اگر فقط (توجه كنيد، فقط) يك قلم جنس را 20000 تومان بفروشد، اگر هم 45% سود باشد، حدود 9000تومان سود بوده كه براي آن 4000تومان هزينه كرده است.
توجه كنيد كه 5000تومان سود خالص (4000 تومان هزينه تبليغات كسر گرديد) + بالا رفتن رنكينگ گوگل، چقدر ازرش دارد.
اما در مورد حساب و مشخصات حساب بانكي:
پيشنهاد مي كنم كه اين كار را در سايت زرين پال انجام دهيد، سايتي كه مشهور است و مجوز هم دارد و امكان دريافت و پرداخت را در اينترنت براي شما ميسر ميكند. زرين پال نمونه سايت pay pal است كه در ايران راه اندازي شده است. البته آنجا حساب بانكي، اسكن عابربانك و مشخصات و آدرس دقيق شما را مي خواهند كه قابل اطمينان هستند. يك شماره حساب به شما مي دهد كه مي توانيد آنرا در اختيار ديگران قرار دهيد تا به حسابتان پول واريز كنند. مثلاً شماره حساب من: zp.30701 است. با خيال راحت هم اين شماره را در اختيار ديگران قرار مي دهم.
اما يك موضوع بسيار مهم:
در اينگونه سايتها، كليك كردن بهانه ايست براي سرمايه گذاري! سودآوري در اين سايتها، در خريد زيرمجموعه است و لاغير! منتها كليك بهانه است تا شما كسب درآمد كنيد و به سايت هم سر بزنيد و براي سايت هم درآمدزا باشيد.
باز هم سؤالي داشتيد، در خدمت شما هستم. اميدوارم توانسته باشم كه كمكي كرده باشم.



جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:56 ::  نويسنده : محمد

مدير و صاحب امتياز يك سايت باكس چگونه كسب درآمد مي كند؟

احتمال كلاهبرداري در اينگونه سايتها چقدر است؟

اين سؤالاتي است كه برخي از خود مي پرسند. امروز قصد داريم كه به اين سؤالات پاسخ دهيم.

توجه كنيد كه اينگونه سايتها، حداقل براي مدير سايت، كمتر از ماهيانه 3تا 4ميليون درآمد ندارند.

اين مبالغ از روي آگهي ها، بيشتر نمود پيدا مي كند.

به قيمتها توجه كنيد:

نوع آگهيمبلغ هر كليك آگهيپرداخت به كاربر براي كليكپورسانت براي زيرمجموعه
خيلي كوچك6 تومان3تومان0تومان
كوچك10تومان5تومان0تومان
استاندارد20تومان10تومانبين 4تا 10تومان با توجه به عضويت
درخواست عضويت كوچك70تومان50تومان0تومان
درخواست عضويت استاندارد140تومان100تومان0تومان
بنر 60*468يك هفته
3000تومان
0تومان0تومان
لينك ويژهيك هفته
2800تومان
0تومان0تومان

هر چند مدت زمان بيشتر، تخفيفاتي را به همراه دارد،‌ اما مشاهده مي كنيد كه درآمد كلاني را براي يك سايت به همراه خواهد داشت.

از سويي ديروز به همراه يكي از دوستان، در حال محاسبه بوديم كه يك كاربر، چه مدت زماني طول خواهد كشيد كه به عضويت طلايي برسد و سوددهي سايت را به همراه درآمد ماهيانه450هزارتوماني، بتواند كسب كند، ديديم كه يك كاربر، بايد حدود 10ماه سرمايه گذاري كند و وقت بگذارد تا از ماه دهم به بعد، به اين مبلغ هنگفت برسد. يعني 10ماه مبالغ در دست صاحب سايت خواهد بود و وي مي تواند در امور تجاري خارج از سايت، اين پول را سرمايه گذاري كند و تا 10 ماه هم درخواست واريزي نداشته باشد.

يعني به غير از درآمد مستقيم، صاحب درآمدي كلان از سرمايه گذاري مبالغ واريزي جهت خريد زيرمجموعه و ارتقا عضويت خواهد شد و بدون هيچگونه كلاهبرداري و با واريز پولها در موعد مقرر، صاحب سرمايه اي كلان نيز شده است. اين به شرط آن است كه كاربران جديد هم محاسبه نشوند. چرا كه كاربران جديد وقتي به سايت وارد شده و پول واريز مي كنند و عضويت ارتقا داده و زيرمجموعه خريد مي كنند، گردش حسابي را به دنبال خواهد داشت كه باعث مي شود تا صاحب سايت نيازي به بازگرداندن سرمايه از محل سرمايه گذاري اش در خارج از سايت به درون سايت نداشته باشد.

اينها چيزهايي بود كه تا اينجاي كار ما متوجه شديم. مطمئمناً بيش از اين درآمد براي صاحب سايت خواهد بود.

به همين دليل در اينگونه سايتها، جز يك احمق،‌ كسي به فكر كلاهبرداري نيست. يعني كسي كه كلاهبرداري نمايد، يك احمق است. چرا كه در عرض كمتر از يك سال مي تواند به اندازه 10برابر مبلغي كه مي خواست كلاهبرداري كند، درآمد كسب خواهد كرد. و همين مسئله باعث مي شود كه درصد كلاهبرداري در اينگونه سايتها، به كمتر از 1درصد برسد.



جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:56 ::  نويسنده : محمد

پس از پول باكس، سايت ادي باكس هم سايت فرش كارت شارژ خود را راه اندازي كرد. اين سايت طي اعلاميه اي اعلام نمود:

همانطور که وعده داده بودیم برای ارتقا و پیشرفت سایت قسمت ها وسایت های زیرمجموعه سایت edibux.com رو ایجاد خواهیم کرد که با افتخار باید بگویم اولین قدم برداشته شد و سایت فروش شارژ edisharj.ir ایجاد گردیده و بزودی به تبلیغات استاندارد سایت اضافه خواهد شد با امید به اینکه کلیه اعضا سایت از این پس شارژ موبایل خودشون رو از این سایت خریداری نمایند و در افزایش درآمد سایت که همانا به سود همه کاربران سایت است سهیم باشند . در ضمن در تاریخ 1 / 1 / 1391 به قید قرعه به خریداران شارژ از سایت ادی شارژ جوایزی اهدا خواهد شد که جزعیات آن اعلام خواهد شد.



جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:56 ::  نويسنده : محمد
رادباكس تعرفه تبليغات استاندارد خود را كاهش داد:

با اینکه سایت چند روزه افتتاح شده ولی پیشرفت خوبی داشته. با این حال هنوز خیلی راه داریم تا به بالاها برسیم. البته با کمک شما میتونیم این راهو نزدیکتر کنیم و زودتر.
با تصمیماتی که با مدیرای سایت گرفتیم، تصمیم بر این شد که برای زودتر پیشرفت کردن سایت تخفیفاتی برای تبلیغ کنندگان بزاریم. ولی چندتا شرایط داره که در زیر می گم. البته خیلیم سخت نیست.

شرایط بدین صورت که باید تبلیغات 1 ماه رو همون اول بگیره. در این صورت با میانگینی که الان عضویت داریم
500 نفر * 30 روز = 15000 کلیک؛ که جمعش میشه 204000 - 30% تخفیف = 142800 تومان

اگر فردی دو برابر کلیک گفته شده رو بگیره 40% تخفیف میگیره
لازم به یادآوریست که این قیمتها و تخفیفات فقط برای تبلیغات استاندارد هست
این کار هم به سود کاربران هست که همیشه تبلیغ دارن، هم برای تبلیغ کننده که با هزینه ی کم میتونه سایت یا محصولشو تبلیغ کنه و هم برای ما که با مشکل کمبود تبلیغ مواجه نمیشیم.
این تخفیفات هیچ محدودیتی نداره و فعلا تا اطلاع ثانوی همه می تونن از این تخفیفات استفاده کنن.
                                                                                                                  موفق باشید
                                                                              تیم مدیریت سایت رادباکس



جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:56 ::  نويسنده : محمد

سايت پول باكس دست به ابتكار جالبي زده است!

 

اين سايت با همكاري سايت شارژخانه، به ازاي خريد هر كارت شارژ (همراه اول يا ايرانسل) اقدام به پرداخت هديه در قسمت سپرده پنل كاربر مي نمايند.

قيمتها به شرح زير است:

هر شارژ 1,000 تومانی = 50 تومان افزایش سپرده در پولباکس
هر شارژ 2,000 تومانی = 100 تومان افزایش سپرده در پولباکس
هر شارژ 5,000 تومانی = 250 تومان افزایش سپرده در پولباکس
هر شارژ 10,000 تومانی = 500 تومان افزایش سپرده در پولباکس
هر شارژ 20,000 تومانی = 500 تومان افزایش سپرده در پولباکس

 



جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:56 ::  نويسنده : محمد
سايت معتبر اي باكس با چند تغيير به كار خود ادامه مي دهد:

الف- نسخه جدد و ارتقا يافته 4 PTC را نصب نموده است.

ب- قيمت زيرمجموعه ها را افزايش داده، و هر نفر از 255تومان به نفري 260 تومان رسيده است. در عوض درآمدها را نيز افزايش داده است.

ج- قيمت واريزيها را نيز در قسمت افزايش موجودي كاهش داد. قبلاً افزايش موجود از حساب جاري، حداقل 500تومان، از زرين پال حداقل 3000تومان و از شتاب نيز حداقل 3000تومان بود. اكنون اين موقعيت را جهت جذب سرمايه از حساب جاري، حداقل 100تومان، از زرين پال، حداقل 2000تومان و بالاخره از شتاب به حداقل 2000تومان كاهش داده است.


پ.ن: احتمالاً براي افازيش قيمت زيرمجموعه ها، بايد به موضوع گردش مالي حساب نگاه كرد. در پستهاي بعدي، چگونگي درآمد اين سايتها را توضيح خواهيم داد.



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد از اینترنت و آدرس itdaramad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 32886
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1