معرفی روشهای کسب درامد از اینترنت
کسب و کار اینترنتی
 
 
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 6:45 ::  نويسنده : محمد

 

کسب درآمد از tabanbux.ir

تابان باکس

در سایت تبلیغاتی درآمدزایی تابان باکس شما میتوانید تنها با کلیک کردن بر روی آگهی های تبلیغ دهندگان و حامیان مالی ما درآمد کسب نمایید.

همچنین بسیار ساده و با قیمت مناسب میتوانید محصولات و خدمات خود را تبلیغ نمایید؛ ترافیک سایت خود را بالا ببرید و در نتیجه مشتری و فروش بیشتری را برای خود تضمین کنید!

شما به عنوان عضوی از سایت چه به دست خواهید آورد:

  • درآمدی تا 80 تومان برای هر عضویت.
  • درآمدی تا 14 تومان برای هر کلیک.
  • درآمدی تا 10 تومان برای هر کلیک زیرمجموعه های شما.
  • دسترسی سریع و راحت به اطلاعات و آمار کلیک ها، درآمدها و ... خودتان و زیرمجموعه هایتان.
  • روشها و امکانات متعدد جهت تبلیغات در سایت.
  • سیستم غیر قابل نفوذ و هوشمند ضد تقلب.
  • امکانات مدیریتی آسان بر روی آگهی ها
  • انتخاب ساعت دلخواه نمایش تبلیغات
  • مشاهده جزئیات و آمار دقیق تبلیغات در حین و بعد از نمایش تبلیغات
  • و...


پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:adgah,com,کسب درآمد, :: 6:45 ::  نويسنده : محمد

کسب درآمد از adgah.com

 

بدون نياز به داشتن دانش بالاي فني، تنها با ثبت نام و دريافت كد ادگاه و قرار دادن آن در مكاني مناسب در صفحات وب، متناسب با موضوع و محتواي هر صفحه، يك آگهي هوشمند به اندازه دلخواه در وبگاه يا وبلاگ شما نمايان خواهد شد. ما به ازاي مشاهده هر صفحه در هر روز توسط هر نفر مبلغي را به شما پرداخت خواهيم كرد. در صورت كليك كردن كاربران بر روي آگهي نيز، شما 5 برابر اين مبلغ را از ما دريافت خواهيد نمود، بدين ترتيب درآمدي دائمي و روزافزون نسيب شما خواهد شد



پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 4:19 ::  نويسنده : محمد

اگر به امارهای ارائه شده نگاهی بیندازیم در اولین نگاه خواهیم دید که تعداد کاربران اینترنت در ایران همچنان در حال افزایش است.

برای کسب درامد کلیک کنید


 

آخرین آمارهای ارائه شده از وب سایت معتبر Internet World Stats در مورد کاربران اینترنت در ایران که شهریور امسال منتشر شد، نشان می دهد که شمار مشترکان ایرانی استفاده کننده از اینترنت در سال 2011 نسبت به سال 2010 سه میلیون و 300 هزار و نسبت به سال 2009 در حدود چهار میلیون و 300 هزار نفر افزایش داشته و به 36 میلیون و 500 هزار نفر رسیده که این تعداد بیش از نیمی از کاربران اینترنت در کل خاورمیانه را تشکیل داده است.
  برای کسب درامد کلیک کنید

 

  بر اساس  آمار منتشرشده قبلی تعداد کاربران ایرانی نسبت به سال 2009 یک میلیون نفر افزایش داشته است و ایران همچنان در صدر کشورهای خاورمیانه است بر اساس آمار سال 2009 این وب سایت، تعداد کاربران ایرانی اینترنت 32 میلیون و 200 هزار نفرعلام شده بود در حالی که در سال 2010 این میزان با یک میلیون نفر افزایش به 33 میلیون و 200 هزار نفر رسیده است.


برای کسب درامد کلیک کنید


جدول وضعیت کاربران اینترنت در ایران


ردیف

سال

تعداد کاربران اینترنت در ایران

1

2009

32 میلیون و 200 هزار نفر

2

2010

33 میلیون و 200 هزار نفر
3 2011 36 میلیون و 500 هزار نفر


بر اساس گزارش این وب سایت، در حال حاضر، خاورمیانه که 3.1 درصد از جمعیت جهان را به خود اختصاص داده، 63 میلیون و 240 هزار و 946 نفر کاربر دارد که 33 میلیون نفر از این میان به کشور ایران اختصاص دارند. این به آن معنی است که ایران در میان دیگر کشورهای خاورمیانه از نظر تعداد کاربران اینترنت همچنان در بالاترین رتبه قرار دارد.
عربستان با داشتن 7.7 میلیون نفر کاربر، اسر-ا-ئیل با 5.3 میلیون نفر کاربر، سوریه با 3.6 میلیون نفر و امارات با 2.9 میلیون نفر کاربر پس از ایران، دارای بیشترین کاربران اینترنتی خاورمیانه هستند. در مقابل عراق با داشتن 325 هزار کاربر در آخرین رتبه از فهرست تعداد کاربران کشورهای خاورمیانه ایستاده است.

برای کسب درامد کلیک کنید



جدول رتبه کشورها از نظر تعداد کاربر اینترنت در خاورمیانه


ردیف

منطقه یا کشور

تعداد کاربران اینترنت

رتبه

1

ایران

33 میلیون نفر

اول در خاورمیانه

2

عربستان

7.7 میلیون نفر

دوم در خاورمیانه

3

رژیم اشغالگر قدس

5.3 میلیون نفر

سوم در خاورمیانه

4

سوریه

3.6 میلیون نفر

چهارم در خاورمیانه

5

امارات

2.9 میلیون نفر

پنجم در خاورمیانه

  

  

  

  

  

عراق

325 هزار کاربر

آخر در خاورمیانه


در مقیاس قاره ای تعداد کاربران اینترنت، قاره آسیا با داشتن 825 میلیون و 94 هزار و 396 کاربر در رتبه اول، قاره اروپا با 475 میلیون و 69 هزار و 448 کاربر در رتبه دوم، آمریکای شمالی با 266 میلیون و 224 هزار و 500 کاربر در رتبه سوم، آمریکای لاتین و کارائیب با 204 میلیون و 689 هزار و 836 کاربر در رتبه چهارم، آفریقا با 110 میلیون و 931 هزار و 700 کاربر در رتبه پنجم، خاورمیانه با داشتن 63 میلیون و 240 هزار و 946 کاربر در رتبه ششم و اقیانوسیه با 21 میلیون و 263 هزار و 990 کاربر در رتبه آخر قرار دارند.

برای کسب درامد کلیک کنید

 




جدول رتبه مناطق مختلف دنیا از نظر تعداد کاربر اینترنت

 


ردیف

منطقه یا کشور

تعداد کاربران اینترنت

رتبه

1

آسیا

825 میلیون و 94 هزار و 396 کاربر

اول

2

اروپا  

475 میلیون و 69 هزار و 448 کاربر

دوم

3

آمریکای شمالی

266 میلیون و 224 هزار و 500 کاربر

سوم

4

آمریکای لاتین و کارائیب

204 میلیون و 689 هزار و 836 کاربر

چهارم

5

آفریقا

110 میلیون و 931 هزار و 700 کاربر

پنجم

6

خاورمیانه

63 میلیون و 240 هزار و 946 کاربر

ششم

7

اقیانوسیه

21 میلیون و 263 هزار و 990 کاربر

هفتم


  نیجریه در آفریقا با 43 میلیون کاربر، چین در آسیا با 420 میلیون کاربر، آلمان در اروپا با 65 میلیون کاربر، ایران در خاورمیانه با 33 میلیون کاربر، ایالات متحده آمریکا با 239 میلیون کاربر، برزیل در آمریکای لاتین با 75 میلیون کاربر و استرالیا در اقیانوسیه با داشتن 17 میلیون کاربر، کشورها و مناطقی از جهان هستند که بیشترین تعداد کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده اند.

برای کسب درامد کلیک کنید

 



جدول برترین کشورها از لحاظ تعداد کاربر اینترنت در مناطق هفت گانه دنیا

 


نام کشور

منطقه یا کشور

تعداد کاربران اینترنت

رتبه

نیجریه

آفریقا

43 میلیون کاربر

اول در آفریقا

چین

آسیا

420 میلیون کاربر

اول در آسیا

آلمان

اروپا

65 میلیون کاربر

اول در اروپا

ایران

خاورمیانه

33 میلیون کاربر

اول در خاورمیانه

آمریکا

آمریکای شمالی

239 میلیون کاربر

اول در آمریکای شمالی

برزیل

آمریکای لاتین

75 میلیون کاربر

اول در آمریکای لاتین

استرالیا

اقیانوسیه

17 میلیون کاربر

اول در اقیانوسیه


بر اساس آمار وب سایت Internet World State، در حال حاضر و با توجه به

تخمینهایی که از جمعیت کل جهان در اختیار است از نزدیک به 7 میلیارد نفر (6,845,609,960) جمعیت کل جهان تنها یک میلیارد و 966 میلیون و 514 هزار و 816 نفر به اینترنت دسترسی دارند.
این رقم با وجود اینکه بر اساس اصل جهانی بودن شبکه اینترنت چندان امیدوار کننده نیست اما نشان می دهد طی یک دهه گذشته تعداد کاربران اینترنت در حدود یک میلیارد و 250 میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.

برای کسب درامد کلیک کنید


 

 

 

 

 



چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 10:49 ::  نويسنده : محمد

تاکنون در کتابهای مختلف طبقه بندیهای مختلف جهت راههای کسب درامد از اینترنت دیده ایم ولی به نظر من هر چیزی که باعث افزایش ترافیک شود را می توان به عنوان روش کشب درامد عنوان کرد بنابراین مطابق اخرین کتابی که مطالعه کردم.


روشهای تبلیغاتی=افزایش ترافیک= کسب درامد از اینترنت

1- تبلیغات افلاین(روزنامه ها - مجلات - تلویزیون و...)

2- ایمیل

3- راه اندازی سایت

3- توسعه های انلاین (چت- وبلاگ-...)

5- خبر نامه ووبلاگ

6-موتورهای جستجو

7- تبلیغات اینترنتی


برای مطالب بیشتر کلیک کنید



چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 10:33 ::  نويسنده : محمد

فروشندگان در سیستم فروش پستی به دو صورت اقدام به تبلیغاتی می کنند


1) تبلیغات اینترنتی که در ادامه به صورت کامل روشهای مختلف آن توضیح داده خواهد شد
2) تبلیغاتی خارج از اینترنت و دریافت سفارشات به صورت تلفنی و ثبت آنها به صورت دستی توسط فروشنده در پنل فروش پستی که برای محصولات پرسود بسیار کاربرد دارد چراکه مشتریان زیادی دسترسی به اینترنت نداشته و با توجه پرداخت وجه پس از تحویل اعتماد کرده بازار گسترده سراسر ایران مشتری محصولات شما خواهند بود و در تبلیغات مثلا در روزانه و مجلات این عبارت درج می شود که «« تلفنی سفارش دهید و وجه آنرا در سراسر ایران پس از تحویل پرداخت نمایید »»  که بسیار موفق بوده است.


در این بخش به بررسی مورد (1) که روشهای تبلیغات موثر در اینترنت می باشد می پردازیم، توجه نمایید که آموزشهای زیر به مرور زمان تکمیل می شود .


ایزار و روشهای تبلیغات در موارد زیر خلاصه می گردد:

1- سایتهای تبلیغاتی، نیازمندی ها و سایت های پربازدید در زمینه های مختلف
2- تبلیغات در گوگل (Google Adwords)
3- سیستمهای همکاری در فروش
4- سیستمهای پرداخت به ازای کلیک
5- ایمیل ماکتینگ (ارسال گروهی ایمیل- Email Marketing)
6- ارسال پیامکهای تبلیغاتی 
7- سایر روشها



چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 10:21 ::  نويسنده : محمد

در این مقاله تصمیم داریم که به بررسی ۱۰ مورد از مشکلاتی که باعث می­شوند بازدید کنندگان جزئی وب سایت به مشتریان دائمی آن تبدیل شوند بپردازیم و این کار را بر مبنای تحقیق QuBit انجام خواهیم داد.


* قیمت گذاری:

به طور حتم قیمت گذاری، موضوع بسیار مهمی در تصمیم گیری برای خرید آنلاین یک مشتری است. شفافیت و در دسترس بودن برای جهان خرده فروشی بسیار اهمیت دارد زیرا خرید مقایسه­ای در اینترنت در قیاس با خریدی که در دنیای واقعی وجود دارد، بسیار ساده­تر است. QuBit در این مورد عبور از قیمت­های قبلی و تمرکز بر جریان فعلی بازار را برای به دست آوردن رضایت مشتریان آگاه از قیمت، به شما پیشنهاد می­کند.


* شرح محصول:

بیشتر از ۱۲ درصد بازخوردهای منفی مشتریان به این باز می­گردد که توصیف شفاف و کاملی از یک محصول وجود ندارد. شرح یک محصول باید به اندازه کافی دقیق باشد تا بتواند به جایگزین مناسبی برای خرید و فروش در فضای حقیقی تبدیل شود. این موضوع در رابطه با خرده فروشان مد اهمیت بیشتری پیدا می­کند. به عنوان نمونه در لیست اطلاعاتی که در شرح کالای این فروشگاه­ها قرار می­گیرد باید خیلی صریح به مواردی مانند مواد به کار رفته در تولید محصول، اصل کالا، رنگ، اندازه و جزئیات ظاهری آن اشاره کرد.


* اطلاعات موجودی:

در دسترس بودن محصولات مرتبط به بازدید کنندگان وب سایت، در اوایل عملیات خرید، اهمیت دارد. اگر یک محصول خارج از موجودی انبار بوده و در دسترس نباشد باعث می­شود که انگیزه مشتریان برای خرید از بین رفته و تمایلی برای ادامه گشت و گذار در فروشگاه را نداشته باشند. شاید خوب باشد که برای جلوگیری از این اتفاق همیشه گزینه­ای به مشتری نمایش داده شود تا با استفاده از آن بتواند بفهمد که چه زمانی کالای مورد انتخابش در دسترس خواهد بود یا چه زمانی نمی­تواند به دلیل موجود نبودن آن کالا، آن را انتخاب کند.


* قابلیت­های سایت:

کاربران زمانی که وارد یک پایگاه اینترنتی می­شوند و به آن وفادار می­مانند که تفاوت­های چشم گیری با دیگر سایت­ها داشته باشد. شاید داشتن ویژگی­هایی مانند لیست­های دلخواه، نمایش موجودی فروشگاه، نمایش مبلغ قابل برداشت به مشتری، ارسال نظرات شخصی، بازدید مهمانان از فروشگاه و امکان فیلتر محصولات برای مشتری ویژگی­های متفاوتی باشند که بتوانند سایت شما را بیشتر به چشم آورند.


* اطلاعات حمل و نقل:

بسیاری از سایت­ها در مورد هزینه­های مربوط به انتقال کالا، صحبتی نمی­کنند و در زمان تحویل کالا ممکن است که با مبلغ درخواستی، مشتری خود را شگفت زده کنند. خوب است که اطلاعاتی که به زمان و هزینه تحویل کالا مربوط می­شود، به صورت مشخصی در سایت وجود داشته باشد. ارائه هزینه­های حمل و نقل بین­المللی، نمایش تمامی هزینه­ها با توجه به واحد پول مقصد، می­تواند در این زمینه تمامی مشکلات شما را تا حدودی حل کند.


* تصاویر:

به طور حتم خود شما هم دوست دارید که تمامی تصاویر مربوط به کالای دلخواهتان را از زوایای مختلف دیده و بررسی کنید. کیفیت بالای تصاویر از چندین زاویه مختلف، با ایجاد قابلیت زوم می­تواند خریدار شما را سر ذوق آورده و به موفقیت شما کمک کند.


* تخفیف­ها:

اگر به مشتریانتان در خریدهای آنلاین تخفیف می­دهید خوب است که این موضوع را به شکل واضحی در جای مناسبی به آن­ها نمایش دهید. دانستن میزان دقیق تخفیف می­تواند مشتری را ترغیب به خرید کند. سعی کنید که در این مورد توضیحات کاملی را به مشتریان خود ارائه کنید.


* سکان داری:


مشتریان دوست دارند که تا حدودی به آن­ها اختیار داده شود تا سبد خریدی را در دست گرفته و بتوانند از تمامی کالاها به صورت مشخصی بازدید داشته باشند. این امکان را برای مشتریان خود به وجود آورید که بتوانند در دسته­بندی­های مشخص و در صفحات سازمان دهی شده از تمامی کالاهای مورد نظرشان بازدید داشته باشند و در میان حجم انبوه کالاها سردرگم نشوند.


* ویدئو:

علاوه بر عکس، گذاشتن یک تصویر ویدئویی از یک محصول هم می­تواند بازخورد متفاوتی از یک مشتری را به شما نشان دهد. این موضوع می­تواند به یک عامل بزرگ در موفقیت شما تبدیل شود.


* سرعت وب سایت

در کنار تمامی این موارد باید حواستان به این موضوع باشد که زمان بارگذاری و لود شدن صفحات وب سایتتان زیاد نباشد، زیرا این موضوع باعث ایجاد تنفر در مشتریان می­شود و در بسیاری از موارد مشتریان به این دلیل که یک سایت کند است از دیدن آن صرف نظر می­کنند.


ترفندهایی برای به دست آوردن جایگاهی بهتر

سه موضوع بسیار مهم در این زمینه وجود دارد که در ادامه برای شما خواهیم گفت


اطلاعات محصول:

آیا اطلاعات شما روی وب سایتتان شفاف، مختصر و جلب است؟ آیا اطلاعات شما به کاربران دانسته­های کافی از یک محصول را می­دهند؟ آیا تصاویر خوبی روی سایتتان دارید که جزئیات محصولاتتان را به مشتریان نمایش دهند؟. باید بدانید که اطلاعات کافی و کامل نقشی یک مدیر فروش را در فروشگاه آنلاین شما بازی می­کنند و شما باید قبل از هر چیزی از صحت این اطلاعات مطمئن باشید.

فرآیند پرداخت:

یکی از مسائلی که باعث از دست رفتن مشتریان می­شود این است که از فرآیند پرداخت رضایت نداشته باشند. اگر عملیات خرید و پرداخت هزینه برای مشتریان آسان به نظر نرسد، بسیار راحت­تر از آن چیزی که شما فکر کنید از خرید خود صرف نظر کرده و به سراغ سایتی می­روند که در این زمینه راحت­تر باشد.


تجربه کاربر:

ما سال­های زیادی را پشت سر گذاشته­ایم و این موضوع را با تمام وجود درک کرده­ایم که تجربه یک مشتری در خرید آنلاین می­تواند به یک کلید طلایی تبدیل شود. شما در طراحی یک سایت باید محیطی را طراحی کنید که در آن یک کاربر عادی و مبتدی به همان میزانی که یک کاربر متخصص راحت است، احساس راحتی کرده و با همه گزینه­ها به آسانی ارتباط برقرار کند.




چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 10:12 ::  نويسنده : محمد

 

آیـــا می دانید! فـــروتـــل ...


خرید و فروش اینترنتی و پستی آیا می دانید!

فروتل

سرویس دهنده بـــرتر جشــــــنواره فروش اینترنتی ایران است


خرید و فروش اینترنتی و پستی آیا می دانید!

فروتل

8 بار تســویه حساب در ماه و تسویه حـساب درخواستی دارد


خرید و فروش اینترنتی و پستی آیا می دانید!

فروتل

دامین و سایت مستقل فروشـــگاهــی رایـــگان هدیه می دهد


خرید و فروش اینترنتی و پستی آیا می دانید!

فروتل

سیستم اختصاصی تبلیغاتی به هر فــروشنده هدیـــه می دهد


خرید و فروش اینترنتی و پستی آیا می دانید!

فروتل

تایید تلفنی داشته و كمترین برگـشتی ســـفارشـات را در دارد


خرید و فروش اینترنتی و پستی آیا می دانید!

فروتل

نـــسل جدید سیستم فروش از طریق پست را ارائه كرده است


خرید و فروش اینترنتی و پستی آیا می دانید!

فروتل

هزینه های فروشنده ها در فــــروتل نصــــف سایر شـركتهاست


خرید و فروش اینترنتی و پستی آیا می دانید!

فروتل

دو روش پـــرداخت در محل و آنلایـــــن در خــرید را ارائه می دهد


خرید و فروش اینترنتی و پستی آیا می دانید! ظرف یـــك ساعــــت می توانید فروش پستی با

فروتل

را شروع نمایید


خرید و فروش اینترنتی و پستی فروتل مجری خرید فروش اینترنتی با همكاری پست، بانكها و سیستمهای تبلیغاتی


برای ورود کلیک کنید

 



آیا می دانید میلیاردها شغل و روش جهت کسب درامد دراین جهان پهناور وجود دارد؟


آیا می دانیدیکی از پردرامد ترین شغلها بازار یابی است؟


آیا می دانیدمیلیونها روش بازار یابی در جهان وجود دارد؟


آیا می دانیدیکی از جدیدترین روشهای بازار یابی روش بازار یابی اینترنتی است؟


آیا می دانیدهزاران روش بازار یابی اینترنتی در جهان وجوددارد؟


آیا می دانیدیکی از مطمئن ترین روشهای بازار یابی اینترنتی روش همکاری در فروش است؟


آیا می دانید صدها شرکت در زمینه بازار یابی به روش همکاری در فروش وجود دارد؟


آیا می دانیدیکی ازقدیمی ترین و بهترین شرکتهای دارای بازار یابی به روش همکاری در فروش فروتل می باشد؟


پس درنگ نکنید و برای ورود کلیک کنید


 



صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد از اینترنت و آدرس itdaramad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 32862
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1